31 dagars öppet köp Fri frakt och fri retur
Nain Trading
Black Week: upp till -60%
Ytterligare 20% rabatt på allt med koden BLACK20
dagar
:
timmar
:
minuter
:

Skicka förfrågan

Telefon

Våra öppettider

Måndag - Fredag
09:00 - 22:00
Lördag
10:00 - 21:00
Söndag
10:00 - 21:00
+49 40 334 600 873

FAQ

  • Vad måste jag vara uppmärksam på med min nya matta efter leveransen?

    Våra mattor levereras ihoprullade eller vikta och kan användas direkt efter att de har anlänt. Eventuella veck i mattorna försvinner med tiden. Under den första tiden av användning kan mattorna ibland fluffa lite mer. Detta beror på överflödig ull som kommer ut vid användning och är helt normalt och inget att oroa sig för. Detta upphör dock vanligtvis efter upprepad dammsugning. Om du har köpt en tunnare matta rekommenderas det att du använder en halkskyddad matta för att förhindra att mattan glider.

  • Har ni ett utställningsrum eller en butik där jag kan se mattorna innan jag köper dem?

    Vi är en nätbutik och hela vårt utbud av mattor finns på nätet. Vi återger alla produkter så troget som möjligt för att visa dig färgerna och kvaliteten på bästa möjliga sätt. I undantagsfall kan exklusiva mattor visas på plats i vårt utställningsrum i Hamburg efter överenskommelse. Boka ett möte med vår kundtjänst minst 48 timmar i förväg.
    Du kan boka tid varje dag via e-post till [email protected] eller via telefon #TEL_INTERNATIONAL
    Om du gillar mattan kan du ta den med dig direkt.

  • Hur fungerar beställningsprocessen på Nain Trading?

    När du har hittat en lämplig matta i vår webbshop kan du lägga till den direkt på produktdetaljeringssidan via knappen "Lägg i kundvagnen" (lägg den i den virtuella kundvagnen). Din vy ändras nu automatiskt till din varukorg och visar dig den valda produkten. Du kan nu leta efter fler mattor via knappen "Tillbaka till butiken" eller genomföra nästa steg i din beställning via "Fortsätt beställa".
    I nästa steg anger du din leveransadress och dina kontaktuppgifter. Klicka sedan på knappen "Fortsätt" och följ instruktionerna i den fortsatta beställningsprocessen. Du kommer att få alla uppgifter om din beställning direkt via e-post när du har slutfört beställningen.

  • Kan jag avbryta eller ändra en beställning?

    Ja, det finns ett alternativ att avbryta en beställning så länge vi inte har börjat förbereda din beställning för leverans.
    Eftersom vi strävar efter snabba leveranser börjar denna process vanligtvis efter att din beställning har registrerats. Därför kan vi inte garantera att vi kan annullera din beställning, vi kommer givetvis att göra allt vi kan för att hjälpa dig.
    Du kan lägga till och ta bort varor från din kundvagn om du ännu inte har slutfört din beställning i kassan. Om du vill avbryta en beställning som redan har lagts, vänligen kontakta oss antingen per telefon på #TEL_INTERNATIONAL eller via e-post på [email protected].
    Vi tar sedan tillbaka din beställning.

  • Vilka betalningsmetoder accepterar Nain Trading?

    Vi erbjuder olika betalningsalternativ som du kan välja mellan.
    Du kan betala för din beställning med följande betalningsmetoder: Kreditkort, PayPal och banköverföring. Mer information om de enskilda betalningsmetoderna finns {A-AGB}här{A-END}.

  • Hur mycket är fraktkostnaderna?

    Inom EU erbjuder vi fri leverans och fri returfrakt. Över ett visst ordervärde gäller fri frakt även till länder utanför EU. Fraktkostnaderna för din matta visas automatiskt i kundvagnen när du har angett ditt land.

  • Hur lång tid tar det att leverera min matta?

    Leverans inom EU och länder i närheten av EU tar vanligtvis 1-4 arbetsdagar. Utanför EU kan det ta längre tid.

  • Är returen kostnadsfri för mig?

    En retur som beställs via Nain Trading är kostnadsfri för kunder inom EU. Du får all information och en returfraktsedel via e-post.
    Information om returfraktkostnader för andra länder utanför EU hittar du {A-AGB}här {A-END}.

Nain Trading använder cookies så att våra webbplatser körs pålitligt och säkert och för att visa dig relevant innehåll och personliga erbjudanden.
Om du klickar på "OK" kan vi vidarebefordra data som samlas in via cookies till tredje part (till våra marknadsföringspartners). Om du inte vill gå med på det kommer vi att begränsa oss till de väsentliga cookies. Mer information och alla alternativ finns i "Önskemål". Du kan när som helst justera detta senare. Mer information finns i vår dataskyddsdeklaration.