Våra mattor levereras ihoprullade eller vikta och kan användas direkt efter att de har anlänt. Eventuella veck i mattorna försvinner med tiden. Under den första tiden av användning kan mattorna ibland fluffa lite mer. Detta beror på överflödig ull som kommer ut vid användning och är helt normalt och inget att oroa sig för. Detta upphör dock vanligtvis efter upprepad dammsugning. Om du har köpt en tunnare matta rekommenderas det att du använder en halkskyddad matta för att förhindra att mattan glider.
Vi är en nätbutik och hela vårt utbud av mattor finns på nätet. Vi återger alla produkter så troget som möjligt för att visa dig färgerna och kvaliteten på bästa möjliga sätt. I undantagsfall kan exklusiva mattor visas på plats i vårt utställningsrum i Hamburg efter överenskommelse. Boka ett möte med vår kundtjänst minst 48 timmar i förväg.
Du kan boka tid varje dag via e-post till [email protected] eller via telefon #TEL_INTERNATIONAL
Om du gillar mattan kan du ta den med dig direkt.
När du har hittat en lämplig matta i vår webbshop kan du lägga till den direkt på produktdetaljeringssidan via knappen "Lägg i kundvagnen" (lägg den i den virtuella kundvagnen). Din vy ändras nu automatiskt till din varukorg och visar dig den valda produkten. Du kan nu leta efter fler mattor via knappen "Tillbaka till butiken" eller genomföra nästa steg i din beställning via "Fortsätt beställa".
I nästa steg anger du din leveransadress och dina kontaktuppgifter. Klicka sedan på knappen "Fortsätt" och följ instruktionerna i den fortsatta beställningsprocessen. Du kommer att få alla uppgifter om din beställning direkt via e-post när du har slutfört beställningen.
Ja, det finns ett alternativ att avbryta en beställning så länge vi inte har börjat förbereda din beställning för leverans.
Eftersom vi strävar efter snabba leveranser börjar denna process vanligtvis efter att din beställning har registrerats. Därför kan vi inte garantera att vi kan annullera din beställning, vi kommer givetvis att göra allt vi kan för att hjälpa dig.
Du kan lägga till och ta bort varor från din kundvagn om du ännu inte har slutfört din beställning i kassan. Om du vill avbryta en beställning som redan har lagts, vänligen kontakta oss antingen per telefon på #TEL_INTERNATIONAL eller via e-post på [email protected]
Vi tar sedan tillbaka din beställning.
Vi erbjuder olika betalningsalternativ som du kan välja mellan.
Du kan betala för din beställning med följande betalningsmetoder:
Kreditkort, PayPal och banköverföring. Mer information om de enskilda betalningsmetoderna finns {A-AGB}här{A-END}.
Inom EU erbjuder vi fri leverans och fri returfrakt. Över ett visst ordervärde gäller fri frakt även till länder utanför EU. Fraktkostnaderna för din matta visas automatiskt i kundvagnen när du har angett ditt land.
Leverans inom EU och länder i närheten av EU tar vanligtvis 1-4 arbetsdagar. Utanför EU kan det ta längre tid.
En retur som beställs via Nain Trading är kostnadsfri för kunder inom EU. Du får all information och en returfraktsedel via e-post.
Information om returfraktkostnader för andra länder utanför EU hittar du här {A-AGB}Link{A-END}.
Här kan du välja vilka data som kan samlas in under ditt besök på vår webbplats.
Vi samlar in data under ditt besök för att visa dig relevant innehåll om produkter. För att välja innehåll som är relevant för dig använder vi information om tidigare köp och dina interaktioner med webbplatsen. Vi kan vidarebefordra denna information till tredje parter som Facebook och Google i krypterad form. Detta gör att vi kan visa dig relevanta annonser på webbplatserna och i tredjepartsappar.
Vi använder dessa data till att förbättra din shoppingupplevelse, förhindra buggar och testa nya funktioner, samt till att genomföra analyser av shoppen som är av relevans för användarerfarenheterna och verksamheten.
De data som dessa tjänster samlar in är nödvändiga för webbsidans tekniska prestanda, för att ge besökarna tillgång till grundläggande shoppingfunktioner, för att säkerställa tryggheten och förebygga bedrägerier. Dessa funktioner är alltid på.