31 dagars öppet köp Fri frakt och fri retur Fler än 88 000 unika mattor Sedan 1998: Din Expert På Handknutna Orientaliska Mattor

Hur kan vi hjälpa dig?

search
Allmän information om mattor
Allmän information om Nain Trading
Frågor om beställning och betalning
Transport, leverans och återlämning
Säkerhet och dataskydd

Frågor om beställning och betalning

  • Hur fungerar beställningsprocessen på Nain Trading?

    När du har hittat en lämplig matta i vår webbshop kan du lägga till den direkt på produktdetaljeringssidan via knappen "Lägg i kundvagnen" (lägg den i den virtuella kundvagnen). Din vy ändras nu automatiskt till din varukorg och visar dig den valda produkten. Du kan nu leta efter fler mattor via knappen "Tillbaka till butiken" eller genomföra nästa steg i din beställning via "Fortsätt beställa".
    I nästa steg anger du din leveransadress och dina kontaktuppgifter. Klicka sedan på knappen "Fortsätt" och följ instruktionerna i den fortsatta beställningsprocessen. Du kommer att få alla uppgifter om din beställning direkt via e-post när du har slutfört beställningen.

  • Var kan jag se mina beställningar?

    I din orderbekräftelse, som du får via e-post när du har slutfört din beställning, kan du när som helst se alla viktiga uppgifter. Vi skickar också spårningsnumret för din matta via e-post. Du är välkommen att be oss om ytterligare information via e-post eller telefon, eller så kan du se dem med hjälp av ditt beställningsnummer här.

  • Kan jag avbryta eller ändra en beställning?

    Ja, det finns ett alternativ att avbryta en beställning så länge vi inte har börjat förbereda din beställning för leverans.
    Eftersom vi strävar efter snabba leveranser börjar denna process vanligtvis efter att din beställning har registrerats. Därför kan vi inte garantera att vi kan annullera din beställning, vi kommer givetvis att göra allt vi kan för att hjälpa dig.
    Du kan lägga till och ta bort varor från din kundvagn om du ännu inte har slutfört din beställning i kassan. Om du vill avbryta en beställning som redan har lagts, vänligen kontakta oss antingen per telefon på +49 40 334 600 873 eller via e-post på [email protected].
    Vi tar sedan tillbaka din beställning.

  • Vilka betalningsmetoder accepterar Nain Trading?

    Vi erbjuder olika betalningsalternativ som du kan välja mellan.
    Du kan betala för din beställning med följande betalningsmetoder: Kreditkort, PayPal och banköverföring. Mer information om de enskilda betalningsmetoderna finns här.

  • Hur säkra är dessa betalningsmedel?

    Vi använder alltid de senaste säkerhetsstandarderna för vår onlinebutik så att dina uppgifter är särskilt säkra hos oss. Vi använder SSL-säkerhetsstandarden (Secure Socket Layer) för dataöverföringar, vilket alltid skyddar dina personuppgifter från åtkomst av obehöriga tredje parter. Detta förfarande används också av de stora finansiella tjänsteleverantörerna. Kreditkortsdata skyddas på Nain Trading med 3D Secure-teknik.

  • Kan jag beställa en katalog från er?

    Vårt urval av mattor presenteras endast på vår webbplats. Om du vill ha mer detaljerade råd kan du kontakta vår kundtjänst [email protected]

  • Var hittar jag NainTrading-bankkontot?

    När din beställning är klar får du automatiskt en orderbekräftelse med all information du behöver för din överföring.

  • Jag glömde att ange en rabattkod. Hur kan jag använda den efteråt?

    Vi tillämpar gärna rabattkoden manuellt på din beställning. Om rabattkoden var giltig kan du skicka den tillsammans med ditt ordernummer till vår kundtjänst [email protected] .

  • När får jag min Klarna-faktura?

    Sedan vårt lager har skickat dina varor får du en leveransbekräftelse från oss. Kort därefter skickar Klarna fakturan till den e-postadress som du angav vid köpet. Om du har Klarna-appen kan du se din beställning direkt i appen och ladda ner fakturan.

  • Var hittar jag min faktura/kvitto?

    Alla kvitton och fakturor skickas med din leveransbekräftelse. Om du har några frågor om din faktura kan du kontakta vår kundtjänst [email protected]

  • Vilket referensnummer eller vilket användningsområde ska anges på överföringsblanketten?

    Ange ditt beställningsnummer som referens. Du hittar ditt ordernummer i orderbekräftelsen.

  • Min kupongkod fungerar inte, vad beror det på?

    Kontrollera att kupongkoden är giltig för varorna i din korg och att giltighetstiden inte har gått ut. Ibland kan reducerade varor inte tillämpas i kombination med en kupongkod. Om du har några frågor kan du kontakta vår kundtjänst.

Hittade du inte rätt svar?